Sunday, August 3, 2014

दलित अधिकारकर्मी र विद्यालय विच अन्तक्रिया




प्रवीर ददेल
साउन १८, रुकुम । शैक्षिक क्षेत्रमा दलित समुदायको अधिकार प्रर्वदन गर्ने उद्देश्यले रुकुमको एक विद्यालयमा दलित अधिकारकर्मीहरुले अन्तरक्रिया कार्यक्रम सञ्चालन गरेका छन ।
जिल्ला सदरमुकाम खंलगा स्थित सेरीगाँउमा रहेको यमुनानन्द नमुना उच्च माद्यामिक विद्यालयमा दलित विद्यार्थिहरुको अवस्था विद्यालयले खेलेको भुमिका विषयमा अन्तरक्रिया कार्यक्रम सञ्चालन गरेका हो । अन्तरक्रिया कार्यक्रममा दलित शिक्षक मञ्चका अध्यक्ष टोपराम नेपालीको अयक्षतामा दलित अभिभावक मञ्चका हरीवहादुर नेपालीले गर्नु भएको थियो ।
अन्तिरक्रिया कार्यक्रममा यमुनानन्द नमुना माद्यामिक विद्यालवाट १ कक्षा देखी १० कक्षा सम्मका १ सय १६ जना दलित विद्यार्थिहरुलाई पुर्ण रुपमा निशुल्क पठन पाठन वनाएको र कक्षा ११ र १२ का करवि ३० जना विद्यार्थिहरुलाई भर्ना निशूल्क गरेको र स्रोतको खोजि गरेर निशुलक पठनपाठनको समेत निशुल्क व्यवस्था मिलाउन पहल गरेको यमुना नन्द नमुना माद्यामिक विद्यालयका  प्रार्चाय दामोदर पौडेलले जनाए । उनले भने, हामीले सरकारी नीति अनुरुप दलित विद्र्थिहरुलाई निशुल्क पठनपाठनको व्यवस्था मिलाएका छौ । अन्तरक्रिया कार्यक्रममा दलित विद्यार्थिहरुलाई शिक्षा पहुँच विस्तार गर्न नमुनायोग्य काम गरेकोले आगामी दिनमा समेत यसलाइृ वढावा दिन अधिकारकर्मीले अनुरोध गरेका छन ।
अन्तरक्रिया कार्यक्रममा यमुना नन्द नमुना माद्यामिक विद्यालय व्यवस्थापन समितीका अध्यक्ष महेन्द्रराज गौतम, प्रार्चाय दामोदर गौतम, शिक्षक वसन्त नेपाली, शिक्षक अभिभावक संघका अध्यक्ष मीनवहादुर खत्री विद्यालयको तर्फवाट दलित विद्यार्थिहरुलाई सहुलीयत दिर्ने कुरामा प्रतिवद्धता जनाउनु भएको थियो । अन्तरक्रिया कार्यक्रममा सयुक्त दलित अधिकार मञ्चका अध्यक्ष पुर्णवहादुर कसेरा, नेपाल राष्ट्रिय दलित मुक्ति मोर्चाका केन्द्रीय  सदस्य उपेन्द्रलाल कामी,नेपाल दलित संघका केन्द्रीय सदस्य यज्ञ, उत्पीडित जातिय मुक्ति समाजका का.वा अध्यक्ष नवराज परियार, नेपाल राष्ट्रिय दलित मुक्ति मोर्चाका जिल्ला अध्यक्ष मनवहादुर वादी, नेपाल दलित पत्रकार मञ्चका अध्यक्ष प्रविर ददेल, दलित अभिभावक संघका अध्यक्ष रवीलाल नेपालीलगायतले रुकुममा दलित विद्यार्थिको सवाल र सरकारी नीतिको वारेमा प्रष्ट पार्नु भएको थियो । कार्यक्रम यमुना नन्द नमुना माद्यामिक विद्यालयमा सम्पन्न गरीएको थियो ।


No comments:

Post a Comment